понедељак, 18. август 2014.

Opsednuti automobili



Opsednuti automobili

Danas ćemo pisati o opsjednutim automobilima , kako i sam naslov govori .
Vjerovatno jedna od najpoznatijih priča o opsjednutim automobilima jeste priča o Spyder Porsche-u James Deana .
On je stradao u automobilskoj nesreći pred zoru 30.9.1955. godine . Da zlo bude veće on je , ne mnogo prije tog nemilog događaja snimio tv spot u kojem poziva na opreznost u vožnji , jer "Život koji spašavate (siugrnom vožnjom) , možda je baš moj !" .
To očigledno nije poslušao Donald Turnupseed , koji je učestvovao u sudaru , sa druge strane . On i nije prošao toliko loše , imao je tek pokoju ogrebotinu . Rolf Wuterich koji je bio u automobilu sa Deanom je takođe prošao bez ozbiljnijih ozlijeda , ali se to nije moglo reći i za Jamesa .
Mnogo je vremena trebalo da obožavaoci lika i djela Jamesa Deana počnu vjerovati u njegovu smrt (dva puta su mu čak krali i spomenik) , ali je sigurna stvar da je bio mrtav .
Da li je njegovo auto bilo prokleto ?! Upitaće se svako , ako povjeruje u činjenicu da su još dva čovjeka poginula vozeći (djelove njegovog automobila , u svojim ličnim) . To jest , nakon nesreće se njegov automobil je svoju primjenu našao na "auto otpadu" , odakle su još dva čovjeka kupili djelove . Jedan je zamjenio svoj motor Deanovim , a drugi gume . Obojica ginu , pri prvoj vožnji automobilom koji je sadržavao djelove Deanovog !
Još uvijek nije dokazana istinitost ove legende, ali nikad ne treba reći da nije moguće da je priča sasvim istinita .



Nakon Deana su poginula još dvojica , ali šta onda reći za automobil u kojem je preminuo Franc Ferdinand ,  kada je na njega izvršen atentat u Sarajevu . Naime , taj automobil je , redovno donosio nesreću svakome ko ga je posjedovao , na bilo koji način - direktan ili indirektan .

Nakon atentata , automobil je kratko vozio i Poćorek . Život mu se , nakon poraza od Srbije okrenuo naglavačke . Njegova karijera je bila uništena , život ruiniran , nedugo nakon toga je i preminuo . Nakon Poćoreka , automobil pada u ruke kapetanu njegove jedinice . Automobil ga je dobro služio , dok se njim nije zapucao u dva pješaka , a potom udarivši u drvo i sam završio svoje ovozemaljsko putešestvije .
Nemili događaji se nastavljaju i kada automobil stiže u vlasništvo (novo-formirane) Jugoslavije . Tačnije , jednog vojvode , kojega je automobil koštao , pored svog novca koji je uložio u njega i njegove ruke . Koja mu je bila amputirana nakon jedne nesreće .
Naš vojvoda je još dobro i prošao , te vidjevši da je to auto opsjednuto , odluči da ga proda . Sledeći vlasnik je bio jedan ljekar , koji je nedugo nakon kupovine tog automobila poginuo kada je sletivši s ceste autom upao u kanal i na mjestu ostao mrtav .
Kolaju priče i da je nakon doktora automobil došao do jednog zlatara . Koji ga je vozio čitavu godinu dana , a potom izvršio samoubistvo .
Automobil se konačno sklanja s Balkana , kada stiže do Švajcarca , koji je inače bio redovni učesnik auto trka . Na jednoj od njih je i poginuo .
Limuzina se ponovo vraća u naše krajeve , kada je kupuje jedan farmer iz Srbije - pogađate li da je i on poginuo !?
Međutim , ni tu nije stalo stradanje vlasnika ovog luksuznog , ali i baksuznog automobila , gdje je sledeći vlasnik stradao pretičući dužu kolonu automobila , a pritom izgubivši kontrolu nad vozilom .
On je bio poslednja žrtva , jer je nakon toga , sve do današnjih dana ovaj automobil smješten u bečkom muzeju .


Нема коментара:

Постави коментар