Opsednuti
automobili
Danas ćemo pisati o opsjednutim
automobilima , kako i sam naslov govori .
Vjerovatno jedna od najpoznatijih
priča o opsjednutim automobilima jeste priča o Spyder Porsche-u James Deana .
On je stradao u automobilskoj
nesreći pred zoru 30.9.1955. godine . Da zlo bude veće on je , ne mnogo prije
tog nemilog događaja snimio tv spot u kojem poziva na opreznost u vožnji , jer
"Život koji spašavate (siugrnom vožnjom) , možda je baš moj !" .
To očigledno nije poslušao Donald
Turnupseed , koji je učestvovao u sudaru , sa druge strane . On i nije prošao
toliko loše , imao je tek pokoju ogrebotinu . Rolf Wuterich koji je bio u
automobilu sa Deanom je takođe prošao bez ozbiljnijih ozlijeda , ali se to nije
moglo reći i za Jamesa .
Mnogo je vremena trebalo da
obožavaoci lika i djela Jamesa Deana počnu vjerovati u njegovu smrt (dva puta
su mu čak krali i spomenik) , ali je sigurna stvar da je bio mrtav .
Da li je njegovo auto bilo prokleto
?! Upitaće se svako , ako povjeruje u činjenicu da su još dva čovjeka poginula
vozeći (djelove njegovog automobila , u svojim ličnim) . To jest , nakon
nesreće se njegov automobil je svoju primjenu našao na "auto otpadu"
, odakle su još dva čovjeka kupili djelove . Jedan je zamjenio svoj motor
Deanovim , a drugi gume . Obojica ginu , pri prvoj vožnji automobilom koji je
sadržavao djelove Deanovog !
Još uvijek nije dokazana istinitost
ove legende, ali nikad ne treba reći da nije moguće da je priča sasvim istinita
.
Nakon Deana su poginula još dvojica
, ali šta onda reći za automobil u kojem je preminuo Franc Ferdinand , kada je na njega izvršen atentat u Sarajevu .
Naime , taj automobil je , redovno donosio nesreću svakome ko ga je posjedovao
, na bilo koji način - direktan ili indirektan .
Nakon atentata , automobil je kratko
vozio i Poćorek . Život mu se , nakon poraza od Srbije okrenuo naglavačke .
Njegova karijera je bila uništena , život ruiniran , nedugo nakon toga je i
preminuo . Nakon Poćoreka , automobil pada u ruke kapetanu njegove jedinice .
Automobil ga je dobro služio , dok se njim nije zapucao u dva pješaka , a potom
udarivši u drvo i sam završio svoje ovozemaljsko putešestvije .
Nemili događaji se nastavljaju i
kada automobil stiže u vlasništvo (novo-formirane) Jugoslavije . Tačnije ,
jednog vojvode , kojega je automobil koštao , pored svog novca koji je uložio u
njega i njegove ruke . Koja mu je bila amputirana nakon jedne nesreće .
Naš vojvoda je još dobro i prošao ,
te vidjevši da je to auto opsjednuto , odluči da ga proda . Sledeći vlasnik je
bio jedan ljekar , koji je nedugo nakon kupovine tog automobila poginuo kada je
sletivši s ceste autom upao u kanal i na mjestu ostao mrtav .
Kolaju priče i da je nakon doktora
automobil došao do jednog zlatara . Koji ga je vozio čitavu godinu dana , a
potom izvršio samoubistvo .
Automobil se konačno sklanja s
Balkana , kada stiže do Švajcarca , koji je inače bio redovni učesnik auto trka
. Na jednoj od njih je i poginuo .
Limuzina se ponovo vraća u naše
krajeve , kada je kupuje jedan farmer iz Srbije - pogađate li da je i on
poginuo !?
Međutim , ni tu nije stalo stradanje
vlasnika ovog luksuznog , ali i baksuznog automobila , gdje je sledeći vlasnik
stradao pretičući dužu kolonu automobila , a pritom izgubivši kontrolu nad
vozilom .
On je bio poslednja žrtva , jer je
nakon toga , sve do današnjih dana ovaj automobil smješten u bečkom muzeju .
Нема коментара:
Постави коментар